Nu var det verkligen länge sedan jag skrev något..

det är som livet har tickat snabbt under denna period, dagarna har fortlöpt efter varandra och man har inte riktigt hunnit sätta sig och ta det lungt.

Följande har hänt:

Insätt att jag har två år av på utbildningen
Börjar bli gammal ;) - tycker inte riktigt om att gå ut längre - känner att åldern tar sin rätt
Har börjat en ny skolstart
Har börjar arbeta frivilligt på STUK - några gånger per läsår
Har nästan - försöker i alla fall, att hel sluta med att dricka
Har börjat gå Alfa kursen nu - måste få veta lite mer å kunna diskutera mera om ett så intressant ämne =)
Bestämt mig att under sommaren 2010 åker jag till Israel =) Vare sig vad männsikor säger eller inte
Har börjat blivit riktigt duktig på gymet :) Känner mig lite mer hälsosammare

Sedan kommer jag inte på så mycket..men självklart har det hänt massor å det kommer att fortsätta ska ni se ;)

Vi ses snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0