Nolleperioden är över och en normal vardag har börjat igen!

Tiden under nolleperioden har gått riktigt snabbt, det har både varit roligt, stressigt och massor att göra :) Men det har varit en mycket bra period, med mycket skoj.
'
Jag måste bara medela att jag inte kunnat smsa något på de två veckor som varit på grund av att jag råkat paja min mobils skärm så jag kan inte se sms eller ringa till någon så bra. Så jag lovar jag har inte glömt någon ;). Har beställt en ny mobil nu i dag och får den snart i dagarna om jag har tur.

I kväll blir det philm och massor av timmar att ta det lungt tills i morgon då skolan börjar igen =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja gör det tycker jag! :)

2008-09-10 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0